Приветствую Вас, Гость! Регистрация RSS

АРЕНДА МИКРОАВТОБУСОВ и АВТОБУСОВ. СТО

Суббота, 17.11.2018
Главная » 2014 » Март » 2 » Комфортні пасажирські мікроавтобуси
20:53
Комфортні пасажирські мікроавтобуси

Аренда та замовлення комфортних  пасажирських мікроавтобусів Богдан А092 (21 місце) та Мерседес (20 пас.місць) у Києві та Україні.

067-447-29-01; 066-273-88-64

Богдан А092 — 7-метровий автобус середнього класу українського виробництва, що випускається корпорацією «Богдан» з 2003 року. Оскільки ці автобуси випускаються великими кількостями, їх дуже багато на дорогах України. Також вони експортуються у Росію та Грузію. Автобус має конструкцію кузова, побудовану на шасі та головних агрегатах японських автобусів Isuzu.

1 лютого 2003 року була офіційно представлена нова модель малого міського автобуса Богдан-А092, покликана замінити собою попередню модель Богдан А091. При розробці цієї моделі враховувалися побажання автоперевізників та пасажирів, що дозволило усунути деякі недоліки, властиві конструкції автобуса А091. Деякий час обидва автобуса вироблялися заводом паралельно, але в 2005 році корпорація «Богдан» припинила випуск моделі А091, повністю перейшовши до виробництва автобусів А092.

У 2010 році представлено подовжену версію А092 під назвою Богдан А093. У 2011 році ПАТ «Черкаський автобус» вийшло з корпорації «Богдан». З 2012 року рестайлінгові версії А092 називаються Ataman А092.

 

Богдан А092 багатофункціональний автобус, і може працювати як:

•             міський

•             приміський

•             шкільний

Поява нової моделі було обумовлено як необхідністю усунення недоліків автобуса А091, так і зростанням екологічних нормативів і вимог до безпеки руху. Хоча в Україні діють застарілі екологічні нормативи Euro-0, Богдан-А092 обладнаний дизельним двигуном Isuzu-4HE1-TC, що відповідають стандартам Євро-3. Новий двигун став також потужнішим за рахунок введення системи турбонаддува. Коробка передач - механічна, шестиступінчаста. На автобусі встановлена робоча гальмівна система з ABS.

Передня маска автобуса стала виглядати сучасніше, до того ж її конструкція полегшує доступ до ремонту систем автобуса. Була також змінена конструкція дверей, які відкриваються тепер у напрямку руху. Це зробило висадку-посадку пасажирів не тільки зручніше, але й безпечніше. За рахунок збільшення довжини на 215 мм збільшився простір перед задніми пасажирськими сидіннями, що дало можливість розмістити по правому борту за задніми дверима два пасажирські сидіння спиною до вікна, замість одного у моделі А091. Кількість місць для сидіння в автобусі Богдан-А092 - 22, загальна кількість місць - 43.

Модифікації

За час виробництва було виготовлено декілька модифікацій, що дещо відрізняються між собою:

•             Богдан А092.02 — міський автобус з 5-ступеневою механічною коробкою передач, двигуном ISUZU 4HG1-T потужністю 89 кіловат, відповідає екологічним нормам Euro-2;

•             Богдан А092.04 — міський автобус з 6+1-ступеневою механічною коробкою передач, двигуном ISUZU 4HK1-XS потужністю 129 кіловат, відповідає екологічним нормам Euro-3.

•             Богдан А092.12 — приміський автобус з 5-ступеневою механічною коробкою передач, двигуном ISUZU 4HG1-T потужністю 89 кіловат, відповідає екологічним нормам Euro-2.

•             Богдан А092.14 — приміський автобус з 6+1-ступеневою механічною коробкою передач, двигуном ISUZU 4HK1-XS потужністю 129 кіловат, відповідає екологічним нормам Euro-3.

•             Богдан А092S2 — шкільний автобус, з 5-ступеневою механічною коробкою передач, двигуном ISUZU 4HG1-T потужністю 89 кіловат, відповідає екологічним нормам Euro-2, задні двері механічні.

Також нещодавно з'явилася нова модифікація з низьким рівнем підлоги ззаду та задніми двостулковими планетарними дверима. Автобус може перевозити інвалідів у візках.

 

 

«Богда́н» — автомобілебудівна корпорація, один з основних операторів автомобільного ринку України. За результатами роботи в 2005 році зайняла перше місце серед виробників автобусів і друге місце серед виробників легкових і вантажних автомобілів.

Корпорація «Богдан» була створена в лютому 2005 року шляхом об'єднання декількох підприємств, з метою реалізації масштабних інвестиційних проектів, направлених на створення в Україні потужностей по виробництву автотранспортних засобів різних типів.

З 2005 року наглядову раду корпорації «Богдан» очолює Свинарчук Олег.

Виробничі потужності корпорації «Богдан», дозволяють сьогодні виготовляти 120—150 тисяч легковиків, до 9 тисяч автобусів та тролейбусів у всіх класах, а також біля 15 тисяч вантажівок та спеціалізованої техніки. Заводи компанії розташовано у Луцьку, Черкасах та Криму.

Корпорація повністю контролюється бізнесменом Свинарчуком Олегом, який ще у 2009 році придбав контрольну частку корпорації у Петра Порошенка.

Віхи історії

1992 — Зародження бізнесу. Початок продажів автомобілів ГАЗ, ІЖ, Москвич, УАЗ

1996 — Початок продажів автомобілів KIA в Україні

1998 — Придбання Черкаського авторемонтного заводу (в подальшому ВАТ «Черкаський автобус»)

1999 — Підписання угоди про дистрибуцію автомобілів Hyundai в Україні.

1999 — Випуск першого автобусу «Богдан» малого класу

2000 — Придбання Луцького автомобільного заводу (ЛуАЗ)

2000 — Початок виробництва легкових авто з машинокомплектів Волзького автомобільного заводу

2003 — Розпочато експорт автобусів «Богдан»

2004 — Підписання генеральної угоди з Isuzu Motors Limited (Японія) про використання бренду Isuzu на автобусах українського виробництва для зовнішніх ринків

2005 — Шляхом добровільного об'єднання 20 юридичних осіб заснована корпорація «Богдан»

2006 — Відкриття першої черги автобусного виробництва у Луцьку

2006 — Корпорація «Богдан» (Україна), Isuzu Motors Limited (Японія) та Sojitz Corporation (Японія) підписали трьохсторонній договір про створення спільного підприємства

2007 — Експорт автобусів в країни СНД та ближнього зарубіжжя вже становить 50% від обсягів виробництва

2007 — Початок виробництва автобусів «Богдан» туристичного класу

2008 — Розпочато серійне виробництво сучасних низькопідлогових тролейбусів (м. Луцьк, Україна)

2008 — Відкриття найсучаснішого в Україні заводу з виробництва легкових авто потужністю 120—150 тисяч автомоблів на рік (м. Черкаси, Україна)

2008 — Закладено основи розвитку повномасштабного виробництва вантажівок. Відкрито новий завод з виробництва вантажної та комерційної техніки (м. Черкаси, Україна)

2009 — Завершено капіталізацію ЛуАЗу. Усі виробничі активи увійшли до складу одного підприємства — ВАТ «ЛуАЗ»

2009 — Змінено назву Луцького автомобільного заводу. Відтепер виробничі потужності корпорації мають назву Публічне Акціонерне Товариство „Автомобільна Компанія «Богдан Моторс»"

2009 — Розпочато виробництво легкового комерційного автомобіля власної розробки Богдан 2310 на базі Лада 2110

2012 — Представлений перший український гібридний автобус Богдан А705.22

Структура

У її склад входять близько 20 компаній, серед яких:

З виробництва транспортних засобів

ПАТ "Автомобільна компанія "Богдан Моторс". ДП№1 - виробництво автобусів та тролейбусів, ДП№2 - виробництво легкових авто

З реалізації та сервісного обслуговування транспортних засобів

•             ТОВ «Богдан Авто Холдинг» — продаж та сервісне обслуговування автомобілів. Автомобілі холдингу реалізуються на території України через філії та розвинуту дилерську мережу

•             ТОВ «Торгівельно-сервісний дім "Богдан"» — продаж та сервісне обслуговування автобусів «Богдан»

З надання автосервісних послуг, гарантійного та післягарантійного обслуговування

ТОВ "Богдан Авто Холдинг"

Інші підприємства

•             ДП „Транспортне підприємство «Богдан»" — транспортно-експедиційні послуги.

•             ТОВ „Автомобільна Група «Богдан»" — надання консультаційних та інформаційних послуг.

•             ТОВ «Богдан-Лізинг» — лізингові послуги.

•             ТОВ «Інженерно-будівельна компанія ПБС» — проектні та проектно-вишукувальні роботи.

Виробництво

Легкові автомобілі

Корпорація «Богдан» має найсучасніше в Україні підприємство з повномасштабного виробництва легкових автомобілів в місті Черкаси (ДП «Автоскладальний завод № 2» ПАТ "Автомобільна Компанія «Богдан Моторс»).

Історія

Історія виробництва легкових автомобілів Корпорацією «Богдан» розпочинається з 2000 року, коли з машинокомплектів Волзького автомобільного заводу (АвтоВАЗ, Росія) були виготовлені перші автомобілі. З того часу компанія інвестує значні кошти в розвиток, розширення та модернізацію виробництва. 20 червня 2008 року введено в експлуатацію перше за часи існування незалежної України національне автомобілебудівне підприємство. Обсяг інвестицій в цей проект склав більше 330 млн доларів.

Виробничі потужності

Потужність підприємства становить 120 000 — 150 000 легкових автомобілів на рік. Підприємство налічує 2 цехи складання автомобілів, 2 цехи зварювання, цехи доводки, тестування та логістики, а також унікальний комплекс лакофарбування кузовів та фарбування пластмас. Наявність процесу нанесення першого грунту (електроосадження) вигідно відрізняє його від подібних виробництв на пострадянському просторі.

Модельний ряд

За ліцензіями Корпорація на своїх потужностях виробляє автомобілі Богдан-2110 (Лада 2110), Богдан-2111 (Лада 2111), Hyundai Accent, Hyundai Elantra XD та Hyundai Tucson. Нещодавно Корпорація розпочала виробництво автомобіля Богдан 2310 — пікап, а також Богдан 2312 власної розробки на базі Лада 2110. Конструкція фургону розроблена з урахуванням можливості встановлення газобалонного обладнання. Наразі тривають тестування та сертифікація автомобіля і готується друга версія pick-up — бортова тентова модифікація із рамною конструкцією.

Вантажні автомобілі[

ISUZU N-series

Виробництво вантажівок — один з перспективних напрямків діяльності корпорації «Богдан».

9 вересня 2008 року завершено будівництво автомобільного заводу з крупновузлового виробництва вантажних автомобілів в місті Черкаси (ДП «Автоскладальний завод № 3» ПАТ "Автомобільна Компанія «Богдан Моторс»).

Інвестиції склали майже 100 млн грн.

Виробничі потужності

Проектна потужність заводу 15 000 автомобілів на рік. Підприємство має новітнє обладнання та цехи зі складання вантажівок, виробництва надбудов, зварювання, діагностичний та логістичний

Модельний ряд

На заводі виготовляють три моделі вантажівок: дві середньотонажні ISUZU NQR71P/R (ISUZU NPR75L-KL/LL) та ISUZU NMR85L, а також малотоннажна ISUZU NLR85AL.

Автобуси і тролейбуси

Автобус Богдан-А1445

Виробництво автобусів «Богдан» почалося в 1999 році. Особливість конструкції автобусів «Богдан» полягає у використанні єдиної агрегатної бази Isuzu (Японія). Саме з початком виробництва автобусів Корпорація «Богдан» заявила про себе як про національного автовиробника.

Поряд з розвитком виробництва автобусів і тролейбусів в Україні, Корпорація веде активну роботу з організації виробництва за межами країни. В планах Корпорації власне виробництво автобусів і тролейбусів у Росії.

Підприємство ПАТ «Автомобільна компанія "Богдан Моторс»

ДП «Автоскладальний завод № 1» ПАТ "Автомобільна Компанія «Богдан Моторс» (в минулому ВАТ «Луцький автомобільний завод») створене на базі Луцького виробничого майданчику корпорації «Богдан».

Основним завданням підприємства є виробництво автобусів малого, середнього, великого та надвеликого класу та тролейбусів різних модифікацій.

Виробничі потужності

ДП «АСЗ № 1» АТ "АК «Богдан Моторс» може виготовляти до 8000 автобусів та тролейбусів на рік. Підприємство має пресово-заготівельне, кузовне, фарбувальне, складальне виробництво, комплекс діагностики, доводки та здачі.

Модельный ряд

Завод випускає малі, середні, великі, надвеликі автобуси та тролейбуси різних модифікацій; зокрема, туристичні, міжміські, приміські, міські, спеціалізовані та шкільні.

 

Просмотров: 2634 | Добавил: Соломка | Теги: Аренда Богдан, Замовлення Богдан, Мікроавтобус Богдан | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]